Silahtarağa Mahallesinde Toplantı Yapıldı
ÇORLUÇorlu Kaymakamı Niyazi Erten Başkanlığında Silahtarağa Mahallesi’nde Halk Günü toplantısı yapıldı.
Çorlu Kaymakamı Niyazi Erten Başkanlığında Silahtarağa Mahallesi’nde Halk Günü toplantısı yapıldı.
Kaymakam Erten başkanlığında yapılan toplantıya Çorlu Kaymakamı Ahmet Sarıkurt, kurum amirleri, belediye başkan yardımcıları da katıldı. Silahtarağa Mahallesi’nde, Mustafa Kemal 75. Yıl İlköğretim Okulu’nda yapılan Halk Günü Toplantısında vatandaşlar mahallede yaşanan sorunları yetkililere aktardı, yetkililer ise sorunları not aldı. Çorlu Kaymakamlığından yapılan açıklamada; “Kaymakamımız, vatandaşlarımızla birebir görüşmeler yaparak talep, şikâyet ve önerilerini dinledi. Görüşmelerde iletilen konular ilgili kurum amirlerine aktarılıp çözüm için gerekli yönlendirmeler yapıldı” denildi. Çorlu Belediye aşkanı Ahmet Sarıkurt’ta toplantıyla ilgili yaptığı açıklamada; “Çorlu Kaymakamlığımız tarafından 75. Yıl Mustafa Kemal İlkokulunda düzenlenen Silahtarağa Mahallesi Halk Toplantısı’na başkan yardımcılarımızla katıldım. Mahalle sakinlerimizin beklenti, öneri ve taleplerini doğrudan dinlediğimiz, çözüm odaklı bir istişare toplantısı gerçekleştirdik. Çorlu’muzu hep birlikte daha iyiye taşımak için katılımcı yönetim anlayışımızla çalışmaya devam edeceğiz. Toplantının düzenlenmesinde emeği geçen ve katılan herkese teşekkür ederim” dedi.
İlginizi Çekebilir