Çorlu Belediyesi, Uluslararası Yoga Günü kapsamında Yenice Sahili’nde düzenlediği etkinlikte vatandaşları bir araya getirdi. Marmara Denizi’nin eşsiz manzarası eşliğinde gerçekleştirilen programda sağlıklı yaşam, hareket ve zihinsel iyilik hâline dikkat çekildi.
Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, “Uluslararası Yoga Günü kapsamında Yenice Sahili’nde düzenlediğimiz yoga etkinliğinde hemşerilerimizle bir araya geldik. Marmara Denizi’nin eşsiz manzarası eşliğinde gerçekleşen etkinlikte sağlıklı yaşamın, hareketin ve zihinsel iyiliğin önemini birlikte deneyimledik. Bu güzel organizasyonda iş birliği yaptığımız Hindistan İstanbul Başkonsolosluğuna, eğitmenimiz Gamze Yaman’a ve katılım sağlayan tüm hemşerilerimize teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte katılımcılar, uzman eğitmen Gamze Yaman eşliğinde yoga yaparak hem fiziksel hem de zihinsel olarak keyifli bir gün geçirdi. Yenice Sahili’nde düzenlenen programa Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Öztürk ile belediye meclis üyeleri de katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.
Çorlu Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlik, katılımcılardan büyük beğeni toplarken, sağlıklı yaşam bilincinin yaygınlaştırılmasına yönelik farkındalık oluşturdu.
.jpg)




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.